Advance FAQs

Ask a Question

Hoe lang duurt het voordat ik antwoord krijg op mijn mail?

Gemiddeld krijgt u binnen 1 werkdag antwoord op uw mail. Werkdagen zijn maandag tot en met vrijdag, met uitzondering van feestdagen en onze vakanties.

Like Loading... 1 people like this.

Rating based on 1 votes:

Zijn jullie telefonisch bereikbaar?

Nee, U kunt per email contact met ons op nemen. 

Gebruik hiervoor het formulier op de site "Contact"

Like Loading... 1 people like this.

Rating based on 2 votes:

Ik ben mijn wachtwoord/gebruikersnaam kwijt, kunt u me helpen?

Klik op de link ‘wachtwoord vergeten?’ We sturen u dan een e-mail met informatie over hoe u uw wachtwoord en/of gebruikersnaam opnieuw kunt instellen.

Like Loading... 1 people like this.

Rating based on 1 votes:

Ruilen & retourneren

Indien (een deel van) de bestelling onverhoopt niet aan de wensen voldoet, kan de bestelling binnen 14 dagen na ontvangst geretourneerd worden. Stuur vóór het retour sturen een e-mail naar info@gosje.nl en vermeld in de e-mail het volgende: – naam – ordernummer – product – reden van retour.

Zodra wij je e-mail hebben ontvangen sturen wij een RMA bevestiging per e-mail.

Nadat de bevestiging is ontvangen kunnen de ongebruikte artikelen worden opgestuurd worden naar het adres wat je per mail krijgt. 

De kosten van de retourzending zijn voor rekening van de klant. Als wij het artikel hebben ontvangen betalen wij binnen 14 werkdagen het betaalde bedrag van de geretourneerde artikelen terug.  Bij niet juiste retours worden administratie kosten a €3,95 afgehouden. Retourzendingen die niet voldoen aan onze eisen kunnen niet worden afgehandeld. U bent wettelijk verplicht zorg te dragen voor een juiste aankomst bij ons, wij zijn niet aansprakelijk voor beschadiging of verlies in het verzendproces naar ons.   

Like Loading... 1 people like this.

Rating based on 1 votes:

Ruilen

Als de maat of kleur van het artikel dat u besteld heeft niet naar wens is, dan kunt u dit altijd binnen 14 dagen na ontvangst ruilen (mits voorradig). De verzendkosten hiervan zijn voor rekening van de klant. De aanvraag dient altijd vooraf via e-mail (info@gosje.nl) kenbaar gemaakt te worden. Zodra uw aanvraag door ons bevestigd is ontvangt u een RMA document en kunt u de artikelen aan ons retour zenden.  

Let op: De artikelen dienen, ongebruik, ongedragen, heel, met kaartje eraan en ongewassen te zijn. Maatwerk (custom items), personalisatie producten en sale items kunnen niet worden geretourneerd of geruild. Retouren kan enkel mét RMA-nummer. Ontvangen wij een retour zonder RMA-nummer, kunnen wij deze niet verder verwerken. 

Like Loading... 1 people like this.

Rating based on 1 votes:

RMA print de PDF uit en insluiten bij u retourzending

RMA PDF print deze uit en doe deze bij te terug te sturen artikelen. 

Zonder deze PDF kunnen artikelen niet retour worden genomen.

En zal u pakket retour gezonden worden op uw kosten.

Like Loading... 0 people like this.

Rating based on 0 votes:

Welke betaalmethoden zijn er?

U kunt betalen met iDeal,  Mister Cash, SOFORT, en per overboeking van uw bank. Kiest u ervoor om uw producten zelf af te halen, dan is er ook de mogelijkheid om op locatie te pinnen of contant te betalen.

Like Loading... 1 people like this.

Rating based on 1 votes:

Hoe kan ik een korting toevoegen aan mijn bestelling?

Als u een kortingscode van Gosje heeft ontvangen, kunt u deze gebruiken bij een volgende bestelling. U kunt de kortingscode invoeren in de ‘winkelwagen’ bij het ‘afrekenen’.

Like Loading... 0 people like this.

Rating based on 0 votes:

Hoe plaats ik online een bestelling?

U kunt een bestelling plaatsen op onze website. Als u klaar bent met winkelen, klikt u op ‘winkelwagen’ om de bestelling te plaatsen. De gekozen producten en prijs staan hier aangegeven. Ook kunt u hier de bestelling wijzigen of annuleren. Indien u verder wilt gaan met bestellen, drukt u op ‘winkelwagen icoon’.

Zodra u de bestelling hebt geplaatst, ontvangt u een orderbevestiging per e-mail. Wanneer we de bestelling verzenden, krijgt u hier ook een e-mail over. Indien u kiest voor verzending met track & trace ontvangt u van onze verzender een mail met de code hiervan zodra uw pakket klaar staat voor verzending. U kunt uw pakketje volgen via de link in uw e-mail die verwijst naar de track & trace van de vervoerder.

Like Loading... 1 people like this.

Rating based on 1 votes:

Account aanmaken

U kunt zich via Mijn account bovenin de website, boven de winkelwagen, aanmelden of een account aanmaken. Indien u al een account heeft, vindt u hier een overzicht van de recent geplaatste orders en uw accountgegevens.

Als u in uw accountmenu op Mijn bestellingen klikt, ziet u een overzicht van alle geplaatste orders en hebt u de mogelijkheid om orders te bekijken

Like Loading... 1 people like this.

Rating based on 1 votes:

Kan ik mijn order ook bij jullie afhalen?

Ja, dit is mogelijk. Dit kan in Nieuwegein en Vianen.

U krijgt bericht als de order voor u klaar ligt.

Like Loading... 1 people like this.

Rating based on 1 votes:

Binnen welke termijn wordt een bestelling geleverd?

Dat er online staat dat een product op voorraad is, betekent artikel aanwezig is. Voor de producten die voorradig zijn, worden over het algemeen de zelfde dag verstuurd. ( dit geld voor order besteld en betaald voor 15.00 uur op werkdagen) U kunt zelf kiezen op welke locatie het pakket bezorgd moet worden. Dit kan op ieder adres in Nederland. Gosje is niet verantwoordelijk voor het controleren of het opgegeven adres juist is

Like Loading... 1 people like this.

Rating based on 1 votes: