Veel gestelde vragen

Doe een vraag

Helpdesk

Helpdesk

Per mail bereikbaar 24/7

info@gosje.nl

Op afwijkende tijden kunt u een e-mail sturen naar info@gosje.nl

 

Deze worden indien mogelijk direct beantwoord.

Like Laden ... 0 mensen vinden dit leuk

Beoordeling gebaseerd op 0 stemmen:

Zijn jullie telefonisch bereikbaar?

Nee, U kunt per email contact met ons op nemen. 

Gebruik hiervoor het formulier op de site "Contact"

Like Laden ... 1 mensen vinden dit leuk

Beoordeling gebaseerd op 1 stemmen:

Hoe lang duurt het voordat ik antwoord krijg op mijn mail?

Gemiddeld krijgt u binnen 1 werkdag antwoord op uw mail.

Werkdagen zijn maandag tot en met vrijdag, met uitzondering van feestdagen en onze vakanties.

Like Laden ... 0 mensen vinden dit leuk

Beoordeling gebaseerd op 0 stemmen:

Heeft u vragen over:

Heeft u vragen over:

Lopende acties.

Levering.

Onduidelijkheden met betrekking tot onze website.

Problemen met inloggen.

Neem dan direct contact met ons op.

Like Laden ... 1 mensen vinden dit leuk

Beoordeling gebaseerd op 1 stemmen:

Hoe schrijf ik mij in voor de nieuwsbrief?

Dat kan op iedere product pagina linker kolom

Like Laden ... 1 mensen vinden dit leuk

Beoordeling gebaseerd op 1 stemmen:

Waardebonnen

Als u een waardebon van gosje heeft ontvangen,

kunt u deze gebruiken bij een volgende bestelling.

U kunt de kortingscode invoeren in de ‘winkelwagen’ bij het ‘afrekenen.

Like Laden ... 1 mensen vinden dit leuk

Beoordeling gebaseerd op 1 stemmen:

Account aanmaken

U kunt zich via Mijn account bovenin de website, boven de winkelwagen, aanmelden of een account aanmaken.

Indien u al een account heeft, vindt u hier een overzicht van de recent geplaatste orders en uw accountgegevens.

Als u in uw accountmenu op Mijn bestellingen klikt, ziet u een overzicht van alle geplaatste orders en hebt u de mogelijkheid om orders te bekijken.

U kunt u ook aanmelden via Uw Facebook en Google.account.

Like Laden ... 1 mensen vinden dit leuk

Beoordeling gebaseerd op 1 stemmen:

Maatwerk kleding

Voor maatwerkkleding kunt u contact met ons opnemen.

Een voorbeeld is: 

U wilt een broekje maat 68 maar de lengte moet 74 zijn.

De prijs die u hiervoor betaald is de prijs van de grootste maat.  

Like Laden ... 1 mensen vinden dit leuk

Beoordeling gebaseerd op 1 stemmen:

Loyaliteitspunten

Wat zijn loyaliteitspunten, hoe krijg ik ze en hoe wissel ik ze in?

Ons loyaliteitsprogramma is bedoelt om onze vaste klanten te belonen.

Op elke productpagina in onze webshop wordt aangegeven dat u bij aanschaf van een product een bepaald aantal loyaliteitspunten ontvangt, die u kan converteren in een korting bon voor uw volgende bestelling.

Voor iedere Euro van de productprijs ontvangt u een loyaliteitspunt. Een product ter waarde van €10,00 is bijvoorbeeld 10 loyaliteitspunten waard. Zodra u een bestelling heeft geplaatst, en de bestelling is door ons verwerkt en verzonden, worden de loyaliteitspunten in uw klantenaccount toegevoegd.

U kunt op ieder gewenst moment de door u gespaarde punten omzetten in een kortingscoupon. Dit doet u door in te loggen in onze webshop (druk op aanmelden helemaal rechtsboven in onze shop), en vervolgens te kiezen voor 'Mijn loyaliteitspunten' in het menu van uw account. U komt vervolgens op de pagina waarop u kunt zien hoeveel punten u heeft. Op deze pagina heeft u de mogelijkheid om de punten in te wisselen.

Zodra u de punten in heeft gewisseld krijgt u een couponcode. De couponcode kunt u invoeren in uw winkelwagen bij een volgende bestelling. U heeft dan uw loyaliteitspunten volledig omgezet in een korting voor uw volgende bestelling.

 

Wat zijn loyaliteitspunten, hoe krijg ik ze en hoe wissel ik ze in?

Ons loyaliteitsprogramma is bedoelt om onze vaste klanten te belonen.

Op elke productpagina in onze webshop wordt aangegeven dat u bij aanschaf van een product een bepaald aantal loyaliteitspunten ontvangt, die u kan converteren in een korting bon voor uw volgende bestelling.

Voor iedere Euro van de productprijs ontvangt u een loyaliteitspunt. Een product ter waarde van €10,00 is bijvoorbeeld 10 loyaliteitspunten waard. Zodra u een bestelling heeft geplaatst, en de bestelling is door ons verwerkt en verzonden, worden de loyaliteitspunten in uw klantenaccount toegevoegd.

U kunt op ieder gewenst moment de door u gespaarde punten omzetten in een kortingscoupon. Dit doet u door in te loggen in onze webshop (druk op aanmelden helemaal rechtsboven in onze shop), en vervolgens te kiezen voor 'Mijn loyaliteitspunten' in het menu van uw account. U komt vervolgens op de pagina waarop u kunt zien hoeveel punten u heeft. Op deze pagina heeft u de mogelijkheid om de punten in te wisselen.

Zodra u de punten in heeft gewisseld krijgt u een couponcode. De couponcode kunt u invoeren in uw winkelwagen bij een volgende bestelling. U heeft dan uw loyaliteitspunten volledig omgezet in een korting voor uw volgende bestelling.

Uiteraard kunt u net zo lang punten sparen als u wil. Uw punten komen niet te vervallen

Let op: Het Loyaliteitssysteem is alleen beschikbaar voor geregistreerde klanten. Indien u afrekent als gast is het niet mogelijk om punten te sparen en in te wisselen

  

Like Laden ... 1 mensen vinden dit leuk

Beoordeling gebaseerd op 1 stemmen:

Retourneren en ruilen beleid

Indien (een deel van) de bestelling onverhoopt niet aan de wensen voldoet, kan de bestelling binnen 14 dagen na ontvangst geretourneerd worden. Stuur vóór het retour sturen een e-mail naar info@gosje.nl en vermeld in de e-mail het volgende: – naam – ordernummer – product – reden van retour.

Zodra wij je e-mail hebben ontvangen sturen wij een RMA bevestiging per e-mail.

Nadat de bevestiging is ontvangen kunnen de ongebruikte artikelen worden opgestuurd worden naar het adres wat je per mail krijgt. 

De kosten van de retourzending zijn voor rekening van de klant. Als wij het artikel hebben ontvangen betalen wij binnen 14 werkdagen het betaalde bedrag van de geretourneerde artikelen terug.  Bij niet juiste retours worden administratie kosten a €3,95 afgehouden. Retourzendingen die niet voldoen aan onze eisen kunnen niet worden afgehandeld. U bent wettelijk verplicht zorg te dragen voor een juiste aankomst bij ons, wij zijn niet aansprakelijk voor beschadiging of verlies in het verzendproces naar ons.  

Like Laden ... 1 mensen vinden dit leuk

Beoordeling gebaseerd op 1 stemmen:

Wat gebeurt er als ik iets terugstuur?

Voor terugzenden geldt ons retourneren en ruilen beleid. Retourneren is niet mogelijk voor producten die voor u besteld of gemaakt zijn. 

RMA PDF print deze uit en doe deze bij te terug te sturen artikelen. 

Zonder deze PDF kunnen artikelen niet retour worden genomen.

 

En zal u pakket retour gezonden worden op uw kosten. 

Like Laden ... 0 mensen vinden dit leuk

Beoordeling gebaseerd op 0 stemmen:

Hoe kan ik online een artikel ruilen en/of retourneren?

Indien u een artikel wenst te ruilen of retourneren, kunt u ons een e-mail sturen.

Meer informatie hierover vindt u bij ruilen & retourneren.

Zie ook ons Retourneren en Ruilen beleid.

Like Laden ... 0 mensen vinden dit leuk

Beoordeling gebaseerd op 0 stemmen:

Welke betaalmethoden zijn er?

U kunt betalen met iDeal,  Mister Cash, SOFORT, Paypal en per overboeking van uw bank. Kiest u ervoor om uw producten zelf af te halen, dan is er ook de mogelijkheid om op locatie te pinnen of contant te betalen.

Like Laden ... 1 mensen vinden dit leuk

Beoordeling gebaseerd op 1 stemmen:

Hoe kan ik een korting toevoegen aan mijn bestelling?

Als u een kortingscode van Gosje heeft ontvangen, kunt u deze gebruiken bij een volgende bestelling.

U kunt de kortingscode invoeren in de ‘winkelwagen’ bij het ‘afrekenen

Like Laden ... 0 mensen vinden dit leuk

Beoordeling gebaseerd op 0 stemmen:

Wat moet ik doen als ik een klacht heb?

Wij hechten veel waarde aan de kwaliteit van onze producten en de service gerichtheid naar jou als klant.

We willen dat je tevreden bent over onze producten en dienstverlening. Daarom raden wij je aan met een klacht contact op te nemen met de klantenservice.

Dit kan stuur een mail naar info@gosje.nl.

We reageren zo spoedig mogelijk op je klacht en zullen, in overleg met jou, het probleem zo spoedig mogelijk oplossen. We hanteren een maximum reactietermijn van 7 dagen.

Wij doen altijd ons uiterste best om klachten naar tevredenheid van de klant op te lossen. 

Like Laden ... 1 mensen vinden dit leuk

Beoordeling gebaseerd op 1 stemmen:

Wat zijn de verzendkosten als ik iets online bestel?

Gratis verzending ( Nederland) vanaf € 40,00

Onze website is zo ingericht dat u keuzes hebt per verzenden.

Kunnen uw producten door de brievenbus, dan heeft u keuze uit een poststuk, brievenbuspakketje en uiteraard een pakket.

 

Kosten hiervan worden automatisch berekend en onze regelgeving staat omschreven in de algemene voorwaarden met betrekking tot verzekeren van uw verzending vanuit ons.

Like Laden ... 1 mensen vinden dit leuk

Beoordeling gebaseerd op 1 stemmen:

Kan ik mijn order ook bij jullie afhalen?

Ja, dit is mogelijk. Dit kan in Nieuwegein en Vianen.

U krijgt bericht als de order voor u klaar ligt.

Like Laden ... 1 mensen vinden dit leuk

Beoordeling gebaseerd op 1 stemmen:

Binnen welke termijn wordt een bestelling geleverd?

Gosje levert gemiddeld binnen 1 tot 2 werkdagen na betaling, waarin uw producten ook zorgvuldig worden verpakt. Wanneer u een pre-order bestelt, wordt deze verzonden nadat deze beschikbaar is.

En wanneer je bestelt tijdens een van onze vakanties gaat de werkweek pas in de dag nadat wij terug zijn van vakantie.

Dat er online staat dat een product op voorraad is, betekent dat het artikel aanwezig is.(geld niet voor kleding)

Voor de producten die voorradig zijn,

Voor geborduurde producten en kleding die niet op voorraad is geld een levertijd van 2 a 4 werkdagen.

De producten worden over het algemeen de zelfde dag verstuurd. ( dit geld voor order besteld en betaald voor 14.00 uur op werkdagen).

Like Laden ... 1 mensen vinden dit leuk

Beoordeling gebaseerd op 1 stemmen:

Welke bezorgopties zijn er?

Voorde producten die voorradig zijn, worden over het algemeen de zelfde dag verstuurd.(dit geld voor order besteld en betaald voor 14.00 uur op werkdagen) 

U kunt zelf kiezen op welke locatie het pakket bezorgd moet worden.

Dit kan op ieder adres in Nederland. Gosje is niet verantwoordelijk voor het controleren of het opgegeven adres juist is.

Like Laden ... 1 mensen vinden dit leuk

Beoordeling gebaseerd op 1 stemmen:

Verzending Haarbanden en clips

Verzending haarbanden en clips. 

Hier kunnen geen andere artikelen mee worden verstuurd.

Als u dit toch doet zal de verzending vertraging oplopen.

Like Laden ... 1 mensen vinden dit leuk

Beoordeling gebaseerd op 1 stemmen:

Hoe plaats ik online een bestelling?

U kunt een bestelling plaatsen op onze website.

Als u klaar bent met winkelen, klikt u op ‘winkelwagen’ om de bestelling te plaatsen.

De gekozen producten en prijs staan hier aangegeven.

Ook kunt u hier de bestelling wijzigen of annuleren. Indien u verder wilt gaan met bestellen, drukt u op winkelwagen icoon.

Like Laden ... 1 mensen vinden dit leuk

Beoordeling gebaseerd op 1 stemmen:

Keurmerk Oeko-tex

Oeko-tex (Ökotex) is een van oorsprong Duitse organisatie die een streng beleid voert tegen schadelijke stoffen in textiel. Oeko (Öko) staat voor Eco, en Tex slaat op textiel. Eco textiel dus! Oeko-tex is in 1992 opgericht, omdat er in die tijd veel nieuws was over schadelijke chemicaliën in textiel en kleding.

Om hier wat tegen te doen, en te bewijzen dat onze stoffen ook zonder schadelijke stoffen gemaakt kan worden, is de Oeko-tex100-standaard gemaakt. De eisen in deze standaard zijn erg streng, en worden ook streng gecontroleerd

Like Laden ... 1 mensen vinden dit leuk

Beoordeling gebaseerd op 1 stemmen: